From OMAL’s attention and sensitivity about social and environmental issues, it arises the “OMAL Social Innovation” project.
The project, which was initially launched in 2015, has led to the establishment and implementation of a strategy for social innovation, developed according to the characteristics of OMAL. The path has provided a wide corporate analysis, aimed at finding the point where to tie the social added value to the internal production processes.
The key concept was identified in the value of the “Made in Italy” approach, which, in OMAL’s case, is leading in all its productive activities. In this sense, a thought has been developed regarding the creation of initiatives that would enrich what OMAL already did at a philanthropic/social level, redefining it according to the principles of Social Innovation.
In 2016 the Social Innovation strategy will be applied to OMAL’s foreign markets.
Il seguente pannello ti consente di esprimere le tue preferenze di consenso alle tecnologie di tracciamento che adottiamo per offrire le funzionalità e svolgere le attività sotto descritte. Per ottenere ulteriori informazioni in merito all'utilità e al funzionamento di tali strumenti di tracciamento, fai riferimento alla “Cookie policy”. Puoi rivedere e modificare le tue scelte in qualsiasi momento.
Cookie tecnici necessari e di miglioramento della navigazione (obbligatori)
Questi strumenti di tracciamento sono strettamente necessari per garantire il funzionamento e la fornitura del servizio che ci hai richiesto e, pertanto, non richiedono il tuo consenso.
Cookie analitici
Questi strumenti di tracciamento ci permettono di misurare il traffico e analizzare il tuo comportamento con l'obiettivo di migliorare il nostro servizio.